Sovre el Poeta

Odmar Braga, poeta nasido en la sivdade de Recife – Pernambuco/Brasil, és un de los mijores konosedores de las famylias de el dizierto (sertão) de el noroeste de Brasil disiendentes de los djudios anusim de la era koloniyal i de kostumbres ke asta agora subzisten en la tradision de estas mismas famyias de desiendentes de los djudios anusim.

Poeta ke pratika un djenero poétiko muy distinto, una boz destakada de akel ke se entiende komo siendo “movimiento armorial”, el se aze eksprimir muy direktamente i de varias maneras poetikas, ansi komo varias maneras poetikas, ansi komo por medio de elejia, épiko, boz satírika, siempre eridjinarios de su eksperiensia personal  i su ardiente fey relijiosa, fidél a la tradiksion djudia.

Entremientes, Odmar és un poeta ke se posibilita konseder un libre kamino a su inspirasion poétika, sometiendola a una elaborasion muy elegante ke konfiere a sus poezias una beya i poko komum musikalidad.
La djóia de el Shabat selebrada en famylia,  el karinyo de los rekodros de la chikez, la relijiosidad okultada desde los antepasados, la memória de los martírios, las imprekasiones kontra los persiguidores, la triteza de el egzilio i la esperansa biva i konstante de aboltar en el avenir.

Los kantikos poetikos de Odmar Braga mos azen kompartir el sufrimiento, los dramas i los momentos de grasia en la plenitude de su kondision anusi.

Nathan Wachtel

Professeur au College de France.

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Inscreva-se e comente.